loader image

Regulamin sklepu internetowego

                     
                                  
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży Voucherów prezentowych, prowadzonej za pośrednictwem Serwisu Internetowego salonmaris.pl. Serwis prowadzony jest przez Feliz Sp. z o.o., ul. Artura Grottgera 40A/1, 80-319 Gdańsk, KRS 0001130144, NIP 5842857695, REGON 529781597, zwana dalej Usługodawcą.

Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
a. adres poczty elektronicznej: salon@salonmaris.pl;
b. pod numerem telefonu: +48 535 853 519;

Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej salonmaris.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Serwisie Internetowym;
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
Regulamin – niniejszy dokument;
Salon urody – salon urody, w którym Usługodawca świadczy Usługi, znajdujący się pod adresem ul. Ejsmonda 2, Gdynia 81-409, otwarty dla Klientów w godzinach otwarcia wskazanych na stronie Serwisu;
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, nieutrwalone na nośniku materialnym;
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Voucherów, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem;
Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę w Salonie, z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej. Szczegółowe informacje o Usługach świadczonych w Salonie znajdują się na stronie Serwisu, natomiast warunki na jakich świadczone są Usługi, uregulowane są poza Serwisem Internetowym;
Usługi elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Voucherów;
Voucher – dokument uprawniający do zrealizowania w Salonie Usług prezentowanych na stronie internetowej Serwisu, dostarczany Klientowi w ramach Umowy sprzedaży jako Treść cyfrowa lub w formie papierowej, jeśli Klient dokona zakupu dodatkowej usługi pakowania i dostawy Vouchera.

III. Zasady korzystania z Serwisu Internetowego
Korzystanie z Serwisu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
b. dostęp do poczty elektronicznej,
c. przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 42.x lub nowszej, Firefox w wersji 48.0 lub nowszej, Chrome w wersji 50 lub nowszej, Opera w wersji 50 lub nowszej, Safari w wersji 10.x. lub nowszej,
d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

Korzystanie z Serwisu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Serwisie.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy,
e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. Usługi
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Klient ma możliwość przeglądania treści na stronie, dotyczących usług świadczonych przez Usługodawcę oraz związane tematycznie z działalnością Usługodawcy, w tym w szczególności prezentowane na blogu. Umowa o świadczenie Usługi przeglądania treści zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia strony Serwisu.
Klient za pośrednictwem Serwisu może zostać przekierowany do fanpage’y na social mediach Usługodawcy. Umowa o świadczenie Usługi przekierowania zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą naciśnięcia ikony danego portalu społecznościowego i przekierowaniu na wybraną stronę social mediów.
Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Serwisu. Promocje w Serwisie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

V. Bony podarunkowe
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu zakup Bonu podarunkowego (dalej jako ,,Voucher’’).
Informacje o Voucherach podane na stronach internetowych Serwisu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
W przypadku, gdy Usługodawca stosuje mechanizmy indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, każdorazowo przekazuje tę informację Konsumentowi, podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

Voucher może zostać wykorzystany, jako środek płatności za Usługi wskazane na Voucherze lub Usługi mieszczące się w zakresie nominału określonego na Voucherze, wybrane przez okaziciela Vouchera, który powinien być jednocześnie osobą wskazaną na Voucherze tj. obdarowanym (dalej jako ,,Obdarowany’’).

Voucher jest dokumentem uprawniającym do zrealizowania Usług prezentowanych na stronie internetowej Serwisu, zgodnie z ppkt 5 powyżej.

Klient zainteresowany zakupem Vouchera, składa Zamówienie za pośrednictwem formularza Zamówienia dostępnego w Serwisie (,,koszyk zakupowy’’).
Zamówienie zostaje złożone Usługodawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Vouchera, będącego przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży Vouchera.

Po zawarciu Umowy sprzedaży Vouchera, Usługodawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta.
Umowa sprzedaży Vouchera zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

Klient w formularzu Zamówienia Vouchera określa indywidualnie ilość, wybiera ewentualny pakiet, jeśli jest dostępny lub wybiera nominał, zgodnie z dostępnymi w Serwisie internetowym nominałami, jeśli dokonuje Zamówienia na Voucher na określoną kwotę.

Usługodawca jest wyłącznym emitentem Voucherów.

Obdarowany posiadający ważny Voucher może dokonać zapłaty za Usługę lub Usługi świadczone przez Usługodawcę poza Serwisem Internetowym, kierując się wyświetlanymi w Serwisie internetowym komunikatami.

Obdarowanym wskazanym na Voucherze i jednocześnie mogącym skorzystać z Usługi, do której skorzystania uprawnia Voucher lub która zostanie opłacona za pomocą Vouchera, może być jedynie osoba pełnoletnia.

W celu zrealizowania Usługi, do której skorzystania uprawnia Voucher, Obdarowany Voucherem powinien skontaktować się z Usługodawcą, za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu w celu umówienia terminu świadczenia Usługi lub umówić termin świadczenia samodzielnie za pośrednictwem zewnętrznych platform, z których korzysta Usługodawca (np. Booksy), na zasadach określonych przez zewnętrznych dostawców tych platform oraz przed skorzystaniem z Usługi, okazać Voucher w Salonie.

Obdarowany może dokonać zamiany Usługi wskazanej na Voucherze na inną wybraną przez siebie Usługę, jeśli Usługa, wskazana na Voucherze nie może zostać wykonana z powodu istnienia po stronie Obdarowanego przeciwwskazań zdrowotnych lub jakichkolwiek innych przeciwwskazań do wykonania Usługi. W celu wymiany Usługi na inną, Obdarowany powinien poinformować o tym Usługodawcę i uzgodnić warunki zamiany, w ramach kontaktu z Usługodawcą oraz od razu umówić termin wizyty lub po dokonaniu uzgodnień zarezerwować termin świadczenia nowej Usługi również poprzez zewnętrzne platformy, służące do umawiania wizyt.

Każdy Voucher zawiera określony na nim nominał oraz datę ważności.
Umówienie terminu świadczenia Usługi, do której uprawnia Voucher powinno się odbyć z uwzględnieniem daty ważności Vouchera.
Voucher jest ważny i może zostać zrealizowany z uwzględnieniem ppkt powyżej pół roku od dnia zakupu.

Obdarowany może dokonać zapłaty za Usługę, do skorzystania z której uprawnia Voucher i skorzystać z Usługi jedynie w okresie jego ważności.
W przypadku gdy wartość Usługi wybranej przez Obdarowanego, przewyższa wartość nominalną Vouchera, Obdarowany ma możliwość dopłaty pozostałej wartości, za pośrednictwem form płatności oferowanych przez Usługodawcę w Salonie Urody, natomiast w przypadku gdy wartość wybranej przez Obdarowanego Usługi jest niższa niż nominalna wartość Vouchera, Obdarowany może wykorzystać pozostałą kwotę na poczet ceny za kolejną Usługę lub części ceny za kolejną Usługę.
Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.

Dokonując zakupu Vouchera Usługodawca może również dokonać zakupu usługi dodatkowej w postaci konsultacji telefonicznej lub osobistej dotyczącej tego w jaki sposób obdarowany Voucherem może go wykorzystać. Dokonanie zakupu odbywa się zgodnie z procedurą sprzedaży opisaną w niniejszym punkcie.
W celu skorzystania z usługi, o której mowa w ppkt 21 powyżej, Obdarowany powinien skontaktować się z Usługodawcą telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, w celu umówienia terminu, w którym odbyć ma się konsultacja.

VI. Dostawa
Dostawa Voucherów realizowana jest na adres wiadomości elektronicznej wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Usługodawca na stronach internetowych Serwisu w opisie Vouchera informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia,
Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VIII ppkt. 2.
Usługodawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
Jeżeli dla Voucherów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

VII. Ceny i metody płatności
Ceny Voucherów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
Klient może dokonać zapłaty za pośrednictwem płatności elektronicznej (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
Usługodawca na stronach internetowych Serwisu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Usługodawcę na stronie Serwisu.
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Vouchera lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
Usługodawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a. Umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b. Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.

IX. Reklamacje dotyczące Treści cyfrowych
Usługodawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za niezgodność Treści cyfrowej z Umową na zasadach określonych w art. 43i-43l Ustawy o prawach konsumenta.
Reklamacje dotyczące Treści cyfrowych należy kierować na adres e-mail: salon@salonmaris.pl
W związku z rozpatrzeniem reklamacji i ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej z umową wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta, Klient ma obowiązek współpracy z Usługodawcą. Usługodawca zadba, aby współpraca ta przebiegała w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla Konsumenta środków technicznych.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Klient może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Maris Instytut Urody, ul. Ejsmonda 2, Gdynia 81-409, na adres poczty elektronicznej: salon@salonmaris.pl, numer telefonu +48 535 853 519.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
d. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XII. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Serwisu.

XIII. Postanowienia końcowe
Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Serwisu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie.
                                                          
 

Przewiń do góry
Book here
umów wizytę